onsdag 25 juni 2008

Inspiration

Igår kväll satt jag och surfade på pysselforumet som vanligt och sprang på en länk till ett youtube-klipp som en av medlemmarna (Alien Bling) lagt upp. Jag såg det inte förrän vid 22-tiden men det började klia som attan i pysselfingrarna så jag satte mig och gjorde 7 kort..! Tack Alien! Det var superinspirerande! Fler sådana!

Stämplarna med djuren, förutom kalaskaninen, kommer från ett barnstämpelset som jag köpte på Rusta, mina första stämplar någonsin. Stämpeldynan som följde med var som förväntat urusel (och blå!) men med en ordentlig stämpeldyna blir de rätt bra. Har färglagt med akrylfärg. Det svart/vita/grå kortet har också en stämpel från ett barnkit, det kommer dock från Clas Ohlson tror jag. Stämpeln är utformad som en roller, lite skojigt men svårt att få bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så himla kul att jag kunde inspirera!! :D
och superfina kort!