måndag 23 juni 2008

Nytt i huset!

Jag har jobbat mycket natt på sista tiden så jag har inte hunnit uppdatera i bloggen. En del nytt har det blivit iallafall. En annan nyhet är att jag har beställt en QK Silhouette från Amerikat! (tack storhelgs-ob!) Den är betald och allt så jag väntar otåligt på att den ska hitta hem till Sverige. Ni ser på Grattis-kortet nedan att jag verkligen är i behov av en maskin för att skära ut bokstäver! Det är i och för sig rätt roligt att skära ut med skalpell också men det tar ju sådan tid.

Har pysslat ännu ett kort som jag inte kan publicera än eftersom jag tänkte vara med på en tävling på pyssel.net. Så håll tillgodo med detta så länge!

Någonting har hänt med kameran också, jag vet inte varför alla bilder blivit helt korniga. Antagligen har jag kommit åt någon inställning som jag sedan inte fattar hur jag får tillbaka..! Dags att leta upp manualen kanske?


Inga kommentarer: