måndag 11 augusti 2008

Kerstin är en katt och semester.

Det är ju nästan skamligt att bloggen legat i träda så länge. Men nu är det snart tillbaka till vardagen så jag hinner med att pyssla och uppdatera och inte bara sola och dricka öl. Har varit bortrest en liten sväng men hann faktiskt pyssla innan jag drog men inte att uppdatera. Så här kommer det lite nya kort sent omsider.



Det nedersta kortet är till min systerdotter som blev 1 helt år gammal den 6/8. Pappa fyller den 18/8 och han fick kortet ovanför, Till DIG fast i förskott då.

Testade också att skära ut text med Sillen som jag satte över kattens matplats. Uttrycket är myntat av min sambo eftersom jag ideligen går och kallar Kerstin för "grisen", "storfoten", "bebisen", ja, ni fattar. Så nu vet jag det, Kerstin är en katt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har nått till dig i min blogg!

maxell sa...

Coolerz med katttexten. Å korten... ja du vet att jag tokgillar så fort du sätter igång fingrarna... med eller utan kniv. :) Det är lång radda kort som visar upp det ena efter det andra beviset på enorm skaparglädje och kreativitet. Mumma!

Åsså säger jag som evelina: Jag har något till dig i min blogg. :)

Bodil sa...

Åh, superläcker väggtext! Måste göra något liknande tror jag!

Myownhome sa...

Haha... Vilket gulligt väggord.. Det är som jag med min hund han är min "lilla bebis" eller "lilla gris"... :)