lördag 19 juli 2008

Sex nya kort

Jahopp, då har jag haft en dag ledigt igen. Parkerade vid pysselbordet efter lunch och satt där sedan hela dagen. Trilskades lite med en massa typsnitt och dingbats vilket tog sin lilla tid men jag fick iallafall ihop sex kort. Ett av korten är i princip liftat av Tettiz, inte helt svårt att gissa vilket. Använde en blomma (den bruna) som från början satt på en ljusmanschett. Var inne på Myrorna häromdagen då jag hade lite för mycket dötid innan träningen och tjackade 5 ljusmanchetter för 3 spänn styck. Hade jag inte varit så pank hade jag köpt några till.

Här kommer korten:



4 kommentarer:

maxell sa...

Mums va härliga kort med riktigt riktigt äckligt riktigt roliga typsnitt. :)

Anonym sa...

tack maxell! Jag älskar valmöjligheter men lika fan sitter jag där och skär ut i samma typsitt märker jag!

Tettiz sa...

AHA! :D Jag ser nog liftningen - supersnyggt - och allt annat sen!!! Jeeez, vad du är produktiv! Massor med fint!

Hantverk & Pyssel sa...

Hej!

Jag har startat en ny blogg där man själv skriver inlägg när man har något nytt inlägg att visa upp på sin egen blogg. På så sätt finns det en samlingsplats för alla Hantverk & Pysselbloggar, samt att bloggarna får fler besökare!
Hjärtligt välkommen!