onsdag 9 juli 2008

Jag hjärtar Sillen

Vår kärlekshistoria fortsätter. Pysslade både i förrgår och igår men har inte hunnit uppdatera här. Fick hem en stämpel (den med måsen) också häromveckan som jag glömt att jag budat på på Tradera - den var grymt skoj att färglägga! Lite sådär målarbok när man var liten-feeling på den. Undrar om man kan få tag på fler?

Nu får ni hålla i er för nu kommer dem; de sämsta ordvitsarna ever!
"Kvattis" bör läsas med en touch av östgötska. Det är det som gör det!

Jag verkar vara inne i en grön-orange period. De korten gillar jag bäst - det här puttinuttiga är nog inget för mig kanske?

4 kommentarer:

Carina sa...

Många härliga kort du har gjort!! Kul med ordvitsarna, har också tänkt att det ska bli sådanan någon gång... Vi får väl se...

Matt sa...

Var får du allt ifrån? Vad sägs för övrigt om: Haren äran! Hare bra! Du är min lilla skata!

Jag skulle behöva ett lycka-till-med-att-sortera-39-sidor-anteckningar-kort pronto. Och ett tråkigt-att-alla-dina-bilar-går-sönder-varannnan-meter-kort.

Glöm inte bort mina t-shirts!

Anonym sa...

Jag har inte glömt att du utmanat mig, har bara tokmycket att göra hela tiden! Urk! Men jag låter dig veta på direkten när jag svarat på frågorna! =)

Ha en bra dag, kram

PS. har en utlottning nu oom du vill vara med?

Li@n sa...

Vilken trevlig blog...här kommer jag att kika in lite nu och då.

Må så gott//
L