måndag 7 juli 2008

Sju nya kort och en utmaning

Jag har blivit utmanad av maxell så det är väl bäst att jag svarar på frågorna bums!

Först reglerna:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
*Såga en persienn så att den blir i rätt bredd
*Sätta upp persiennen i fråga
*Handla och laga mat till matlådor för veckan
*Göra kort till sambons mormor som fyller 92 år imorgon
*Åka till Lidl och köpa färgad kartong och eventuellt en skärmaskin

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan var jag 17 år och hade sommarlov från estetiska programmet konst och form på Västerviks gymnaisum. Hade inget sommarjobb så jag festade och hade kul hela sommaren!

Ställen du bott på?
Född och uppvuxen i Skänninge, flyttade därifrån när jag var 13 och har sedan dess bott i Överum, Västervik, Denver(CO), Linköping, Göteborg, Mjölby, Borås och nu Malmö!

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
*Jobba mindre men ändå jobba, satsa på eget företag kanske?
*Betala av CSN
*Köpa hus
*Shoppa!! Både kläder, inredningsprylar och pyssel såklart
*Resa någonstans – varför inte upp i rymden?

Jag utmanar:
BlueEye
Dolores
Mien
johanna n
UlrikaFredriksson
Mysmumlan

Nu till kortuppdatering. Förälskelsen håller i sig - ibland är jag inte säker på att kärleken är besvarad bara. Särskilt inte mellan mig och bärmattan (carriersheet - det blev så konstigt att böja det ordet: carriersheeten? haha ) Men men, skam den som ger sig! Här kommer 7 nya kort gjorda med mer eller mindre av Sillens hjälp.

1 kommentar:

Snurklan sa...

Tjoho utmaningen är besvarad och antagen!