fredag 4 juli 2008

Lycka!

Om man kan vara handlöst förälskad i en manick så är jag det. Herregud! Jag tänker på Sillen vareviga minut och funderar på vad man skulle kunna hitta på härnäst. Det pirrar liksom i magen när jag kommer på än det ena än det andra. Nästa projekt blir väggord.

Har gjort ett par kort med hjälp av den men skulle vilja ha obegränsat med tid så jag kunde göra mer men ibland måste jag ju faktiskt jobba också!

Dagens kortskörd:
Kortet är till min före detta jobbarkompis. Jag inspirerades av det här youtube-klippet - Spinning Owl-card. Det var skitsvårt! Jag tog hjälp av Sillen för att skära ut skåran och bokstäverna. Använde mig av två 50-öringar istället för pennies. Det blev kanske lite för tungt för den lilla fästplutten att palla med. Ska testa med två knappar nästa gång istället. Hoppas det håller tills mottagaren har fått testa finessen bara.

Det här kortet är till en nuvarande jobbarkompis som fyller år idag faktiskt. Jag klantade mig och glömde lägga det på lådan igår. Sorry, Pia! Det kommer på måndag!

Det sista kortet är egentligen det första, det första jag gjorde med Sillens hjälp. Enklare än så blir det inte, texten är fastsatt på 3D-kuddar.
Ytterligare en sak att vara lycklig över är att jag nu har haft över 200 unika besökare på min blogg! Det tycker jag är jättekul. Keep 'em coming!

4 kommentarer:

maxell sa...

Jag måste bloggrunda ordentligt hos dig å kommentera lite. Men... först... Du får kika i min blogg. Jag utmanade dig. :)

Thessilou sa...

Spännade!

Anonym sa...

guuud va spännande!jag vill också ha en sill ju!!

Anonym sa...

nej men!nu skrev jag spännande för jag läste att therése hade skrivit det *fniss*
jag menar toppenfint!