måndag 14 juli 2008

Sillens och min trekant

Sedan Sillen kom in i mitt liv har jag upptäckt hur sjukt många roliga dingbats det finns. Idag har jag laddat hem en hel drös och var ju bara tvungen att testa några också. Lite urdålig humor smög sig in idag igen men det är lite av my thing, tillsammans med starka färger då. Vad ska jag med de hundratals mönstrade pappren till när det räcker så fint med lite kartong från Lidl? Jaja, min vana trogen så är jag ju periodare i allt så snart dyker det kanske upp nåt med riktigt många mönstrade papper.

Nio kort blev det idag. Så kan det gå när man är ledig! Om det är någon som vet något billigt ställe att köpa carriersheet på till Sillen så tipsa gärna. Jag körde skiten ur sheeten idag. :(

Och ja just det! Jag har sålt mitt första kort! Jag fullkomligen kastade mig över köparen och gav henne en fetingkram, jag blev överlycklig. Det var det här kortet som fick en ny ägare för 30 kronor. Vill du också ha ett Thessilou-kort? Maila mig på adressen du ser i högerspalten!



4 kommentarer:

Jessica sa...

Vilka läckra kort. Gillade de med svarta figurerna massor.

Anonym sa...

Vilka läckra färgglada kort du gjort, de bara skriker skaparglädje! :)

maxell sa...

Ah. Än mer sillbegär här nu! Skitsnyggt!

Nina sa...

SNYGGA! :D