torsdag 22 maj 2008

Att göra mycket med lite

Igår gjorde jag över 20 kort. En del blev så totalt misslyckade att det inte förtjänar att vara med på bild. Jag utmanande mig själv igår och försökte göra kort med så litet som möjligt, lite av sådant som man ändå har hemma även om man inte är kortmakare/scrappare. Därför har jag använt eltejp, mönstertejp, klistermärken, urklippta bilder från reklam, dymon och vanliga tuschpennor - sådana där man köper 30 st för 12 kr eller nåt sånt. Det råkade smyga sig in några stämplade kort också eftersom jag fick hem nya stämplar igår. De är dock färglagda med de där tuschpennorna och lite vatten faktiskt.

Vad tycks!?
Vissa av korten är lite misslyckade, kladdigt bläck och lite färgfläckar men de fick vara med ändå.

4 kommentarer:

Nina sa...

Galet produktivt, och galet snyggt!! Tänk om jag kunde få till sådär många kort...det skulle ta en månad minst ;)

Anonym sa...

Har just botaniserat runt i din blogg, fin´t du gör! =D Tycker dina krt vara supergulliga!

Tack för titten, kramr

Anonym sa...

Jättesöta små kort.

Thessilou sa...

Tack tjejer! Vad glad jag blir!