måndag 19 maj 2008

Maj, maj, måne...

Maj är en sådan månad då varenda en i min familj fyller år känns det som. Därmed har jag gjort en hel drös med grattiskort och verkligen fått igång pyssellusten!

Först att fylla år är mamma som fick det här kortet:
Min sambos mamma fyller även hon år och hon fick det här kortet:
Min systerson fyllde 3 år och till honom skickade jag ett kort med en egenritad drake. Han är tydligen väldigt förtjust i drakar just nu men jag hade ingen drakstämpel.

Självaste mamman till Elias fyller också år i maj och hon ska få det här kortet skickat till sig:

Igår fyllde också min bonusmamma år men vi kunde tyvärr inte närvara. Hon ska få det här kortet:
Min ena bror fyller förvisso i februari men då glömde jag visst att skicka ett kort. Vi skulle ha setts igår så jag gjorde ett kort till honom nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man tackar man tackar! Det är moderna tider: ett kort på ett handgjort gratulationskort upplagt på en blogg!